فرمانده انتظامی استان از کشف ۵ هزار و ۱۱۶ قطعه واشر سرسیلندر احتکار شده قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال از یک انبار در شهرستان زرندیه خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 26 December 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود : درادامه روند مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از احتکار تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق در انبار یک شرکت تولیدی در این شهرستان باخبر شدند.
وی یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار این شرکت تولیدی موفق به کشف تعداد ۵۱۱۶ قطعه واشرسرسیلندر قاچاق مربوط به خودرو های سواری شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه در ارزیابی کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان زرندیه ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال ارزیابی شده است افزود: یک نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار " حسن مفخمی شهرستانی" با قدردانی از نقش مهم و اثر گذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا همواره به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با عرضه كالاي قاچاق، موارد مشكوك در این زمینه را به محض اطلاع به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار